luni, 21 noiembrie 2011

Talciocul de toamna pentru Bibi






Nu-mi vine sa cred ca a trecut deja o saptamana dupa Talciocul din 12 noiembrie si nu am apucat sa scriu niciun review. Mi-a luat mult sa ma adun, poate pentru ca am ramas uimita de cat de frumos si eficient a fost. Cauza a fost nobila: am strans si donat fonduri pentru Bibi si am si reusit. A fost prima editie de Talcioc Urban in care am reusit sa vindem si sa obtinem donatii care au insumat 4400 Ron! E o mare victorie personala, ganditi-va numai ca aproape toate produsele vandute au fost "de prin casa adunate", cum zice refrenul talciocarului urban. Sunt foarte multumita si tare impacata cu mine cu ce am reusit. Sunt asa de entuziasta incat ma gandesc deja la editia de Craciun despre care o sa povestesc zilele urmatoare.
Vreau sa multumesc catorva mamici care s-au implicat cu suflet si energie fizica, caci sa stai toata ziua la Talcioc e un maraton, nu gluma: Bogdanei, LiluTesei, Adrianei, lui Iuli, lui Carmen, Gabrielei, Ioanei, Mihaelei si celor care imi scapa acum, dar care m-au ajutat enorm.
p.s poze de Dedi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu