vineri, 18 ianuarie 2013

(Adjudecate) Licitează pentru Tudor: Iulian Tăase

Later edit: toate obiectele au fost adjudecate.

1) Un exemplar din Înainte / după – 52 de apariții trans-vizuale generate de hazard (ICARE, 2003), un joc suprarealist vizual făcut de Dan Stanciu, Gheorghe Rasovszky, Sasha Vlad și subsemnatul. Dați-mi voie să vă spun că această carte e deja o raritate. Ar fi fost o raritate și dacă exemplarul pe care îl ofer la licitație nu ar fi fost numerotat (nr. 79) și nu ar fi fost semnat de toți cei patru autori. Prețul: 70 de lei.


2) Un colaj original de Herta Müller, cu o dedicație pentru mine pe verso. Povestea e în felul următor: colajul ăsta a ajuns la mine prin 2001-2002, cînd lucram la volumul colectiv Pentru Gellu Naum / For Gellu Naum (2002), pe care l-am inițiat & coordonat. Era contribuția Hertei Müller la această carte, i-l trimisese doamnei Lygia Naum, iar doamna Naum mi l-a dat mie (să îl scanez și să îl pun în carte). Colajul a apărut în volum reprodus ca atare, dar și în română, în traducerea Norei Iuga. Doamna Lygia Naum a fost foarte bucuroasă de apariția acestei cărți colective – colajul mi l-a făcut cadou. 
În vara lui 2008 m-am cunoscut cu Herta, am stat de vorbă cu ea, am povestit mult despre Lygia și Gellu Naum, și mi-a scris cîteva rînduri pe spatele colajului. Cum dar din dar se face rai, ofer acest colaj din toată inima.

Din cîte știu de la Ernest Wichner, colajele Hertei se vînd chiar și cu 1000 de euro bucata, așa că mă gîndesc că, pentru România, 300 de euro ar fi un preț corect pentru acest colaj. 



3 comentarii:

  1. Sunt interesata de colajul Hertei Müller.
    Va rog sa ma contactati pt detaliile de plata/ trimitere la emailul:
    olimpia.mamula.steiner@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Octavian
    FERIȚI-VĂ DE WALDORF CA DE FOC ! DACĂ NU AȚI AUZIT DE STEINE RUDLF SI DE ABERAȚIILE LUI .... FERIȚI-VĂ COPII DE NEWAGE-ISMELE DE PE AIUREA.

    RăspundețiȘtergere
  3. AM GREȘIT DIN GRABĂ ESTE VORBA DE ANTROPOZOFIA ȘI AUTORUL EI RUDOLF STEINER

    RăspundețiȘtergere